Képet Loptam

Manapság gyakori az internetes médiában, hogy a cikkekhez, reklámokhoz felhasznált fotókat engedély nélkül használják fel. Ennek az oldalnak az a célja, hogy szégyenfalat állítson ezekről a gátlástalan oldalakról.

A történeteket ide lehet megírni:
kepetloptam [kukac] gmail.com

HTML

Friss topikok

Linkblog

2010.02.01. 21:12 akoskiss

Szólni kívánok

Köszönöm az eddigi történeteket (mind a 5-öt)! Viszont van egy kérésem felétek. Ha csak megdobtok egy linkkel, hogy nekem ezt és ezt a képemet használták fel engedély nélkül, azzal túl sokat nem tudok kezdeni. 

Megtennétek, hogy leírjátok, hogy pontosan hol és mikor jelent meg? Azt is jó lenne tudni, hogy folyamatban van e az ügy, vagy mi lett a végkifejlet. Kaptam olyan történetet, hogy az a csúnya XY média ellopta a képemet, de igazából nem tettem semmit az ügy érdekében, még csak nem is tudják, hogy enyém a kép, sőt azóta hónapok teltek el. Nos, ezt kitehetem a blogra, de ezzel megint nem vagyunk előrébb. Csak akkor van értelme a dolognak, ha ti sem hagyjátok annyiban, és megvan a szándék bennetek, hogy harcoljatok a jogaitokért.

Légyszi küldjetek sztorikat, ne csak linket! ;)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetloptam.blog.hu/api/trackback/id/tr801721176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása